Právě se nacházíte: Domovská stránka Začátek podnikání Tipy na podnikání Jak pomáhá geolokace podnikatelům? Jak je možno ji využívat obchodně?
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Jak pomáhá geolokace podnikatelům? Jak je možno ji využívat obchodně?

28. 05. 10:33

Svět se velmi překotně mění, stejně jako podnikání. Pokud chcete své podnikání podpořit pomocí nejrůznějších marketingových nástrojů a reklamy, máte na výběr z mnoha možností, které ještě nedávno neexistovaly. Jedním z těchto nástrojů je pak geolokace.

Geolokační službám se ještě nedávno předpovídala velká budoucnost, ale příkladů, jak by bylo možné z nich skutečně vytvořit výdělečnou službu, bylo již méně. Dnes je již jasné, že geolokační služby jsou pro mnohé podnikatele velmi zajímavou možností, jak o sobě dát vědět. A to mnohdy s velmi malými náklady. V čem tedy tkví princip geolokačních služeb? V zásadě jde o takovou službu, kdy je díky zjištění polohy pomocí GPS souřadnic, nabídnuta uživateli odpovídající nabídka. Např. může hledat nejbližší kavárnu a na výběr získá hned několik nejbližších kaváren s popisem. Uživatelova poloha je zjištěna díky zařízení, které umožňuje získávání souřadnic GPS, což je dnes prakticky každý chytrý telefon nebo tablet. Právě kvůli tomu mají geolokační služby do budoucna obrovský potenciál. K službě se většinou uživatel připojuje pomocí internetu, je registrovaný, z čehož může mít nejrůznější výhody.

V současné době je celosvětově patrně nejznámější geolokační službou služba Foursquare.com. Ta umožňuje uživatelům, aby se zde registrovali a posléze „zapisovali“ svou přítomnost na nejrůznějších místech. Uživatelé si mohou ostatní přidávat do seznamu přátel a poté zjišťovat, kde se kdo nachází a vyhledávat nejbližší důležité body. K těmto bodům je možné psát různé komentáře, přidávat si místa do seznamu oblíbených, nebo se zde po nejvíce zapsáních stát tzv. majorem, tedy tím, kdo se zde vyskytoval z ostatních uživatelů nejčastěji. Alternativou jsou pak Facebook Places. Tato aplikace si však kupodivu takovou popularitu nezískala a její komerční využití je tak menší. 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...