Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Finanční kruhy

Finanční kruhy můžeme považovat za ukazatele (případně i osoby), které nám udávají správný směr nebo nám také poskytují odpovědi na otázky, které se týkají nejdůležitějších aspektů podnikání, zakládání společností, správného fungování společnosti. Finanční svět je velmi důležitý a nemá jen určitou geograficky rozloženou polohu v naší zemi, ale uplatňuje se po celém světě. Na burze v New Yorku, Londýně se obchoduje celé dny a noci. Neustále se zvyšuje počet investorů, kteří investují nejen do svých firem, ale také do podílů či akcií jiných společností. Podporují menší podnikatelské subjekty. A dokonce se zapojuje i veřejnost, která má finanční prostředky a chce je použít při obchodování na finančním trhu.

Proto, aby bylo podnikání efektivní, musí management firmy (nemusí se zde snažit jen top management, ale mohou i zaměstnanci na nižších postech) hledat podporu podnikání, fungování společnosti právě u finančních institucí a nechat si i poradit od analytiků, jaký vývoj by mohl mít například nadcházející rok. Finanční instituce (nejedná se jen o bankovní sektor, jak si někteří mohou podle názvu myslet. Jsou to investoři, akcionáři, veřejnost a její finanční prostředky, trhy. Do finančních kruhů jsou zapojena také média.) musí vědět o chodu společnosti, o jejích aktivitách, musí znát strategické záměry, analýzy, cíle.

Aby mohli analytici předvídat pro firmu záměry a cíle, budou od vedení či úzkého managementu požadovat předložení komunikačního servisu, který musí mít správnou, bezchybnou a požadovanou podobu.

Proto je důležité mít navázané vztahy (komunikační kanály) s těmito skupinami:

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Investoři, akcionáři (hlavní akcionáři jsou nejdůležitější).

Finanční poradci.

Finanční analytici, právníci, agenti v oblasti bankovních sektorů.

Finanční média, oborová média.

Orgány státní správy.

Nejlepším krokem k vybudování finančně nezávislé společnosti, je vycházet z předpokladu, že vztah akcionářů (a jejich finančních prostředků) ke společnosti je minimální. Dále je důležité soustředit se na tvorbu firemních materiálů, které obsahují konkrétní správné informace.

Mějte na paměti, že hlavním úkolem finanční komunikace je vytvoření požadovaného podnikatelského prostředí (v rámci té dané společnosti), které umožní dosahovat stanovení cíle firmy. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!