Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak efektivně řešit problémy se svým tarifem

Při využívání služeb mobilního operátora samozřejmě můžete narazit na určité problémy. Může se stát, že vám tarif nebude po všech stránkách vyhovovat, že budete potřebovat provést určité změny nebo že vznikne problém například s vyúčtováním nebo využíváním či čerpáním jiných služeb. Veškeré možné problémy doporučujeme řešit vždy okamžitě. Operátoři ne vždy reagují pohotově, a tak může náprava zabrat i několik pracovních dnů.

 

Spojte se s operátorem přes linku

Základem je spojit se s operátorem a dát mu o svém problému vědět. Jestliže to podporuje, můžete využít internetových služeb nebo hlasové samoobsluhy. Jedná se o systém kroků, které když budete následovat, můžete dospět k řešení. Je ho možné využít při různých menších změnách, konkrétní specifické problémy zde většinou nevyřešíte. Dejte si také pozor na to, zda nemáte hlasové služby na svého operátora zpoplatněné. U některých tarifů tomu tak může být a cena by se tedy vztahovala i na samoobsluhu.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

S operátorem se samozřejmě můžete spojit i přímo, většinou je k tomu ale zapotřebí proklikat se zmíněnou samoobsluhou. Jestliže jste však věrný a hodně platící zákazník, možná dostanete své soukromé číslo, na které se můžete s problémy obracet. Promluvíte si s operátorem na lince, ten změnu buď provede nebo problém předá kompetentnímu pracovníkovi. O jeho vyřešení by vás měl informovat, až k němu dojde nebo v předem domluvený čas.

 

Návštěva pobočky a písemná komunikace

Tyto dva způsoby nejsou až tak vyhledávané a efektivní. Pracovníci z pobočky beztak volají na linky operátorům a váš problém jim předávají. Navíc si musíte vystát nepříjemnou frontu, a pak ještě čekat na řešení přes prostředníka. Lepší je tedy kontaktovat pověřené osoby na přímo. Poslední možností, kterou můžete v kontaktu s operátorem zvolit, je písemná forma. K tomuto kroku se uchylujte jen ve vyhrocených případech, kdy už nevidíte jiné řešení - například chcete odstoupit od smlouvy a operátor vám to nechce umožnit. Jestliže dopis pošlete písemně a on vám nevyhoví, navzdory tomu, že na odstoupení máte nárok, budete mít proti němu důkaz v písemné formě, což je lepší než záznam ústní komunikace. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!