Právě se nacházíte: Domovská stránka Provoz firmy Tvorba webu a int. marketing Internetový marketing Komunikace se zákazníkem pomocí sociálních sítí
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Komunikace se zákazníkem pomocí sociálních sítí

22. 07. 18:31

Komunikace se zákazníkem na sociálních sítíchVětšina potencionálních zákazníků se nachází právě na internetu, který se stal v posledních letech nejvyužívanějším komunikačním prostředkem nejenom pro firmy a jejich zákazníky. Být na internetu je velice důležité pro všechny firmy, protože získávají reklamou, webovými stránkami a akcemi nové zákazníky, ale všeobecně se dostávají do podvědomí budoucích zákazníků. Kdo by také chtěl kupovat značku, která je neznámá? Značku, která nemá žádné spokojené uživatele?

Sociální sítě skvělým pomocníkem

 

Právě bezplatnou komunikací na internetu pro firmy mohou být zmiňované sociální sítě: Facebook, Twitter, ICQ, Skype nebo Google+. Všechny zmiňované sítě denně navštíví miliony uživatelů a ty představují pro firmy doslova zlaté doly. Ať už si založíte jménem vaší firmy profil na FB nebo Twittru principy jsou všude podobné. Na svém profilu můžete propagovat zdarma vaše nové výrobky, stávající produkty nebo rovnou nabízet pro zákazníky své služby. Návštěvníci vašich stránek se tak dozví zdarma, jednoduše a rychle, co potřebují o vás, firmě, produktech a působení na trhu. Sociální sítě vám mohou tak pomoci v základních otázkách při rozjezdu, avšak i větší propagaci konkrétního výrobku.

Čemu se vyvarovat?

 

K správnému rozvíjení reklamy na sociálních sítích patří i to, čemu byste se měli vyvarovat při správě a používání vašeho profilu. Zaprvé to, že máte profil nebo stránku na sociálních sítích, neznamená, že o vás lidé, ví. Proto pravidelně aktualizujte stránky a profil a vyhýbejte se tak tomu, že nebudete své stránky navštěvovat častěji. Všechny sociální sítě procházejí častými změnami, a proto se jim nezapomínejte přizpůsobit, aby se nestalo, že vaši zákazníci se budou vyhýbat vám i vašem stránkám. 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...