Právě se nacházíte: Domovská stránka Provoz firmy Tvorba webu a int. marketing Internetový marketing Interaktivní marketing
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Interaktivní marketing

08. 07. 10:07

Interaktivní marketing je typ přímého marketingu, který je využíván především v internetovém prostředí. Je to jednoduchý marketingový proces, který umožňuje pružně reagovat na jednání zákazníků a je tedy mnohem účinnější než běžná forma přímého marketingu.

 

Metody interaktivního marketingu

 

  • Webové stránky

Webové stránky jsou prvním krokem k navázání vztahu se zákazníkem. Pomocí bezplatného nástroje Google Analytics můžete sledovat aktivitu na vašich webových stránkách, vidět, na co návštěvníci nejčastěji klikají či odkud na vaše webové stránky návštěvníci přišli. Výsledkem této snahy bude, že svým zákazníkům můžete nabídnout přesně to, co chtějí a vylepšit ty části, kterým se nedostává tolik pozornosti. Na své webové stránky můžete umístit také diskuzi či kontaktní formulář pro případné dotazy ze strany návštěvníků.

 

  • Blogy

Blogy jsou významnou interaktivní marketingovou metodou, pomocí které můžete budovat vztah se zákazníkem, aniž byste ho přímo nutili k nákupu. Firemní blog nabízí vašim zákazníkům užitečné rady a tipy tykající se vašeho produktu a také umožňuje, aby zákazníci sami reagovali na vaše příspěvky.

 

  • Sociální sítě

Sociální sítě, jako je Facebook, Twitter či Google+, vám umožní účastnit se diskuze o vašem produktu a velmi snadno šířit reklamní sdělení.

 

  • Search engine marketing (SEM)

Search engine marketing je způsob, jak oslovit své zákazníky pomocí vyhledávačů. Kvalitní reklamní kampaně ve vyhledávačích vám získají velké množství relevantních zákazníků.

Výhody interaktivního marketingu

Interaktivní marketing poskytuje mnoho výhod pro prodejce i výrobce. Jeho interaktivní povaha umožňuje přímý kontakt mezi prodávajícím a kupujícím a je vynikajícím prostředkem k budování dobrých vztahů.

 

K jeho nesporným výhodám můžeme zařadit:

 

  • okamžitá zpětná vazba od zákazníků, což umožňuje pružně reagovat na nabídku a přizpůsobovat se potřebám zákazníků (např. zlepšení vlastností prodávaného produktu),

  • nízké náklady a vysoká návratnost investic,

  • efektivní způsob, jak propagovat značku, produkt nebo službu.

Tipy pro interaktivní marketing

  • vytvářejte unikátní reklamní kampaně pro každého zákazníka,

  • respektujte soukromí zákazníka a kontaktujte ho pouze s jeho svolením,

  • online reklama musí být intuitivní a uživatelsky přívětivá,

  • vytvářejte poutavá reklamní sdělení. 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...