Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Video marketing

Video marketing je typ internetového marketingu. Krátká videa o délce dvou až pěti minuty čerpají náměty z různých článků nebo informačních zdrojů. Videa jsou nahrávána na webové stránky, které zajišťují distribuci a šíření k cílové skupině. Mezi nejznámější patří kanál YouTube.com.

Mezi základní a nejjednodušší formy video marketingu patří powerpointové prezentace. Sdělení je transformováno do slideshow. Text či obrázky jsou doplněny hudbou nebo výkladem. Obsah se pak šíří pomocí kanálů. Webové stránky v tomto případě tvoří pro podniky alternativní médium, které využívají pro šíření svého vzkazu. Výhodou je povýšení tiskové zprávy na audiovizuální formát a potenciální zásah širšího publika.

Cílem úspěšného videoklipu je masové sdílení přes sociální média. Hlavním úkolem je tedy vytvořit video, které bude přesvědčivé, udrží pozornost diváka a bude zajímavější než reklama. Video obsah se v žádném případě nesmí podobat inzerátu. Klip by měl být vtipný, rozkošný, sexy, emocionální, podněcující nebo inspirativní.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Je dobré udělat si na začátku plán – co si od videa slibujeme? Nosná myšlenka nebo vzkaz se musí nést celým obsahem. Video má i své nároky na kvalitu – kamera, herci/osobnosti, známý hlas. Nedílnou součástí je samozřejmě hudba. Nepoužívejte „obehrané“ interprety, klaďte důraz na originalitu.

Následujícím krokem je zisk adekvátního odbytiště. K šíření je nezbytně nutné využít všech sociálních sítí, především Facebooku a Twitteru. Video umístěte dále na alespoň jeden nebo dva blogy a nezapomeňte na vlastní firemní stránky. Vysokou publicitu může obstarat kanál YouTube, ale nespoléhejte pouze na něj. Zacilte i na oborově zaměřené portály. Poměry mixu musíte volit adekvátně svému produktu či službě a cílové skupině.

Zapracujte na podpoře zobrazení. Metody SEO optimalizace jsou ideálním nástrojem. Označte video klíčovými slovy, vytvořte odkazy směřující přímo k videu, vyberte odpovídající miniatury. Naplánujte vhodné zveřejnění klipu, například u příležitosti uvedení nového produktu nebo služby na trh.

Četné výzkumy potvrzují účinnost video marketingu - 100 milionů uživatelů internetu se denně dívá online na videa, 90% lidí nakupujících online přiznává ovlivnění videem, o úspěchu videa rozhoduje úvodních 10 vteřin, ideální délka záznamu se pohybuje od 2 do 5 minut, záleží na přenosovém médiu (počítač, mobil, tablet, iPad). 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!