Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Reklama ve vyhledávání

Pod pojem SEM marketing (Search Engine Marketing) zahrnujeme aktivity, díky kterým subjekt získává návštěvnost z vyhledávačů. Využívají se dva základní principy. Optimalizace pro vyhledávače (SEO, Search Engine Optimization) vede k získání kvalitní návštěvnosti z neplacených výsledků vyhledávání. Platba za kliknutí (PPC, Pay Per Click) je placená inzerce ve vyhledávání.

V prostředí českého internetu se dá hovořit především o reklamách na Googlu a Seznamu. Textová reklama ve výsledcích hledání je zpravidla cílena podle hledaného dotazu. Ve vyhledávači Google lze inzerovat pomocí systému Google Adwords, Seznam umožňuje propagaci díky projektu Sklik.

PPC reklama je jedna z nejefektivnější a nejpřesnějších reklam. Odkaz se zobrazí cílové skupině, která projevuje o daný produkt nebo službu aktivní zájem. Reklama se zobrazuje nad, vedle, nebo pod výsledky vyhledávání na základě zvolených klíčových slov.

Účinnost reklamy ve vyhledávání potvrzují studie. První tři nalezené odkazy shlédne 95 – 100% uživatelů, na čtvrtý odkaz zamíří zrak 85% návštěvníků, odkaz na páté pozici vnímá 60% lidí. Téměř 30% uživatelů klikne na odkaz, který se nalézá na prvním místě. Výsledky potvrzují elementární východisko, neboť jsme zvyklí číst z levého horního rohu stránky (obrazovky) směrem k pravému dolnímu rohu.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Výhodou reklamy ve vyhledávání je její měřitelnost. Díky analytickým nástrojům jsou k dispozici přesná data. Platí se pouze za klik, takže každá investovaná koruna slouží k zisku nových zákazníků. Předností PPC oproti SEO je flexibilita. Rozpočty, reklamy a další nastavení kampaní se dají kdykoliv upravovat či pozastavit.

Textová reklama se dá také snadno a rychle upravovat či rozšiřovat např. o lokalitu (zobrazení subjektu na mapě), o mobilní kontakt, o odkazy na podstránky, o odkazy na sociální stránky...

Výhody reklamy ve vyhledávání

  • platba za příchozího návštěvníka - platí se jen za proklik, nikoliv za zobrazení

  • reálná poptávka - vyhledává-li uživatel produkt nebo službu, existuje reálná potřeba nákupu

  • cílení - vyhledávače jsou vstupní branou internetu, nabízí tak možnost upoutat uživatele v pravý čas

  • efektivita - individuální nastavení rozpočtu reklamy

  • jednoduchost - základním formátem je textová reklama, která je nenáročná na správu

  • rychlost - nastavení a spuštění kampaně je otázka několika hodin maximálně dnů

  • variabilita - PPC kampaně se dají operativně měnit a reagovat na změny chování uživatelů

  • vyhodnocování - díky analytickým nástrojům se dá zjistit, zda jsou kampaně přínosné 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!