Právě se nacházíte: Domovská stránka Provoz firmy Tvorba webu a int. marketing Internetový marketing TrueView reklama

Podnikejsnadno.cz

TrueView reklama

Video reklama je jedním z formátů internetové reklamy. I když se na českém mediálním trhu prosazuje pomaleji, než se předpokládalo, v meziroční srovnání (2011-2012) zaznamenala skokový nárůst. Video reklama vykázala zlepšení o 67% s objemem investic přes půl miliardy korun.

Příčinou menšího rozšíření v České republice může být fakt, že kanály nedokáží nabídnout efektivní propojení video reklamy s obsahem stránky. Video reklama zatím svou kapacitou televizní reklamu nenahrazuje ani zdaleka, ale její podíl roste.

 

Revolučního řešení a výsledků dosahuje v českých podmínkách v tomto směru společnost Google díky kanálu YouTube a TrueView reklamám. V procentu oslovení mladších cílových skupin zejména do 30 let už YouTube v České republice konkuruje zavedeným TV stanicím.

 

Video reklamy cílené na YouTube a velkou část webu se tvoří díky službě Google AdWords. Video reklamy obsahují propagační texty, obrázky a klipy, které by měly pobídnout uživatele, aby zhlédli video nebo navštívili komunikační kanál inzerenta. Obsah videa nemusí korespondovat s tradiční TV reklamou.

 

TrueView reklama nabízí pro inzerenty nebývalý luxus v podobě jistoty shlédnutí. Oproti tradičnímu modelu, kdy se platí za každé zobrazení video reklamy, se využívá metoda CPV (cost per view). Poplatek je tedy účtován pouze za zhlédnutí celé reklamy, nebo alespoň 30 vteřin obsahu. Přeskočení po pěti vteřinách se nepočítá.

 

par u pocitaceVideo reklamy se mohou zobrazovat na milionech stránek v reklamní síti Google. Klient může cílit na konkrétní uživatele, kteří například sledují související obsah nebo splňují požadovaná demografická kritéria.

 

 

 

Druhy TrueView video reklamy

  • In-Stream - spot je umístěn na začátku, nebo konci přehrávaného videa. Reklamní vzkaz se dá po 5 vteřinách přeskočit. Jedná se o typ reklamy, který už byl spuštěn i pro mobilní zařízení.

  • In-Search - reklama se zobrazí ve výsledcích vyhledávání Google. Po kliknutí na klíčová slova si uživatelé mohou obsah přehrát přímo na YouTube.

  • In-Display - soubor formátů překryvné reklamy, doporučených videí a reklam spustitelných po kliknutí. Zobrazuje se spolu s doporučenými videy a u souvisejícího obsahu v reklamní síti Google.

  • In-Slate - video formát, který je určen pro videa delší než 10 minut. Reklama se zobrazí v tabulce, ve které je na výběr z několika reklam.

TrueView reklamy kladou důraz na zaujetí uživatele, mohou vést ke kvalitnějším konverzím. Účinné jsou zejména pro kampaně propagující značku. 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Služby Podnikátora
Ke stažení

Zpracovávám...