Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Newsletter

Newsletter označuje v českém překladu elektronický zpravodaj a patří k moderním, levným a účinným marketingovým nástrojům. Přesněji je takto označována korespondence, která je pravidelně zasílána přihlášeným odběratelům.

Firmy rozesílají své newslettery, aby se zákazníkům připomněly, předaly nové informace, zvýšily důvěryhodnost značky, vybídly k objednávce a získaly zpětnou vazbu. Newsletter je jakýmsi emailem s informacemi rozesílaným obvykle ve formátu HTLM. O úspěchu newsletteru rozhoduje kreativita autora spojená s kvalitou vložených informací, podpořená vhodnou grafickou úpravou. 

Před tvorbou jednotlivých newsletterů je potřeba si stanovit konkrétní cíl. Oním cílem nemusí být vždy jen nabídnout a prodat zboží či službu. Cílem může být informovat nebo vybídnout k vyplnění dotazníku či  k přihlášení se do soutěže atd.. Další nezbytnou součástí úspěšného newsletteru je předmět zprávy. Pár seskupených a smysluplných písmen často rozhoduje o tom, zda si zákazník zprávu vůbec otevře.

Newsletter s oslovením typu „Milí zákazníci“ působí příliš obecně. Sice neurazí, ale je doporučováno promlouvat ke každému zákazníkovi jednotlivě. Texty by měly být kvůli snadné čitelnosti poskládány v krátkých odstavcích. Zákazníky dobře vnímané jsou odrážky. Text díky nim působí lehce a přehledně. Dobře jsou také vnímány i odlišné formy nadpisů od běžného textu a důležité informace lze podpořit změnou velikosti písma či jeho zvýrazněním. Podmínkou úspěchu newsletteru je celková jednotnost.  

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Pokud se podíváte na web, na kterém chybí obrázky, tak se určitě doberete k zjištění, že působí, jako by byl nedodělaný. Takže vás určitě nepřekvapí, že na úspěšnosti newsletteru se obrázky podílí významnou měrou. Léty ověřené pravidlo, že obrázek vyjádří více než tisíc slov se potvrdilo i zde. Proto se pokuste do svého newsletteru vložit fotografie, video, animace, bannery a další techniky odvozené z obrázků.

Newsletter byl mě uživatelům říkat co mají dělat. Vyzvat je k akci (koupit, odpovědět, registrovat se…). Pořádáte soutěž, máte slevy na určité výrobky? Nezapomeňte je zmínit v některém z newsletterů. Přesně tohle chtějí zákazníci slyšet. Vymyslete zajímavou slevou akci a odměňte své odběratele za to, že odebírají novinky. Vyplatí se to.

Výhodou newsletteru je okamžitá zpětná vazba spojená se snadnou kontrolou návštěvnosti vašich stránek a s informacemi o uskutečněných obchodech. Pamatujte! Kvalitní newsletter znamená silnou konkurenční výhodu.

 

 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!