Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Co je analýza klíčových slov?

Chcete být na internetu viditelní a jednoduše k nalezení ve vyhledávačích? Chcete nabídnout potenciálním zákazníkům přehlednou strukturu vašeho webu a dopřát jim snadnou orientaci v informacích, které jim o sobě nabízíte? Použijte metodu analýzy klíčových slov a buďte k nepřehlédnutí!

Analýza klíčových slovje proces nikterak jednoduchý, ale přesto možný, doporučovaný, ověřený, používaný a funkční. Pravděpodobně nejjednodušší cesta k získání klíčových slov vede přes internetové analyzátory. Ty můžete najít např. na Googlu pod názvem Google AdWords, což je online program, do kterého stačí zadat URL vašich webových stránek. Výsledkem jsou klíčová slova, která vaši potenciální zákazníci pravděpodobně zadají do vyhledávače, až budou potřebovat vaše služby. A takových programů je na internetu více, najdeme je i na Seznamu a mnoha dalších.

Takový program vám zjistí, pod které slovíčko či pod kterou frázi máte své webové stránky „skrýt“, aby celkově vystihovalo účel a obsah vašich stránek, dále je důležité vyhodnotit, zda máte šanci s tímto klíčovým slovem uspět a být konkurenceschopní. Analýza klíčových slov tedy přináší informaci, na jaká slova je vhodné webové stránky optimalizovat a proč.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Druhou možností je nechat si analyzovat klíčová slova odborníky, specialisty. Ti nejprve důkladně prostudují váš web, aby zjistili, jaký má účel, koho se snaží oslovit nebo jak silná je konkurence, a z potřebných informací zpracují vlastní analýzu. Samotná analýza přitom probíhá v několika fázích, a to v nalezení relevantních klíčových slov s ohledem na zaměření, cíle a cílové skupiny webu, v dalším kroku shrne potenciál hledanosti daných klíčových slov a na závěr určí, které stránky jsou vhodné pro optimalizaci na jednotlivá klíčová slova, popř. navrhnou způsob řešení takové optimalizace.

Cílem analýzy klíčových slov je navrhnout fungující efektivní řešení vašich webových stránek. Kromě toho, jak jsou slova hledaná a konkurenční, by měla také brát v potaz sezónní trendy, např. lidé budou shánět lyže spíše na podzim než na jaře či v létě, naopak na jaře se budou hodně shánět po stanech atd.

Je potřeba se zastavit i před rozhodnutím, jestli mají být klíčová slova obecná či longtailová. Obecná klíčová slova přivedou na vaše webové stránky hodně potenciálních zákazníků, longtailová slova jsou slova konkrétnějšího rázu, vyhledává je tedy méně lidí, za to jsou přesvědčení o tom, co hledají. Pokud klíčové slovo zní „bělení zubů“, navštíví vaši stránku třeba několik set lidí, jenže jakmile zjistí, že nejde o „bělení zubů laserem“, nýbrž o „bělení zubů svépomocí“ a váš web neobsahuje informace o laserovém zákroku, ale pouze nabízí rady, na které má člověk dbát, pokud se chce zbavit skvrn na zubech, je velmi pravděpodobné, že většina návštěvníků stránek zase ihned odejde a bude hledat jinde. Longtailová klíčová slova tedy „přitáhnou“ ty „správné“ potenciální zákazníky, kteří mají o vaše služby opravdu zájem.

Analýza klíčových slov vám nemůže zaručit, že vaše firma bude úspěšnější, ale zajistí vám lepší výchozí pozici na internetu nebo to, že vás váš potenciální zákazník opravdu najde a bude mu k tomu stačit pouze slovo či dvě. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!