Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Proč mít smysluplný slogan na webu?

Slogan je prubířským kamenem každého reklamního textaře. Platí to pro slogan propagující zboží či službu i pro ten, který se objevuje pod jménem a logem firmy na webových stránkách. Je to nelehká a takřka alchymistická práce, vytvořit heslo, na které zákazníci vaší firmy ve všudypřítomné záplavě reklam uslyší. A přitom právě to je hlavní smysl sloganu. 

Ať už se do tvorby úderného hesla pustíte sami, pověříte někoho z firmy nebo to zadáte odborníkům, pojďme si říci, jaké zadání by měl textař mít. Navrch si můžeme také připomenout několik rad, jak na to:  

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Zadání pro textaře: 

  • Slogan musí být pro cílového zákazníka srozumitelný.
  • Textař musí vystihnout, v čem tkví výjimečnost Vaší firmy nebo její nabídky a proč je pro zákazníka výhodné, že bude obchodovat právě s Vámi.
  • Slogan musí být originální a měl by mít vtip.
  • Slogan nesmí být vulgární a neměl by skýtat prostor pro nechtěné dvojsmysly. Takové spojení by mohlo v očích zákazníků nenávratně poškodit jméno Vaší firmy.
  • Doporučená délka sloganu je 4-8 slov. To dává prostor pro kreativitu a zároveň neruší údernost a zapamatovatelnost. Slogan rozhodně nemá být delší, mimo jiné kvůli grafickému zpracování.

 

 Rady pro textaře: 

  • Vyvarujte se obecných nebo příliš hojně užívaných slov.
  • Hrajte si, objevujte pozapomenutá slova a tvary.
  • Dbejte na plynulý rytmus a melodii.
  • V textu se nebojte pracovat s emocemi, jednak chcete zákazníkem duševně pohnout. Důvěrně známá emoce mu také často pomůže dopovědět to, co vy v textu jen naznačíte. 
  • Přednášejte průběžně své nápady kamarádům, hlava nezatížená vážením jednotlivých slov Vám může pomoci najít správný směr.
  • Varianty, které se Vám alespoň chvíli zdály být dobré, nezahazujte, může v nich být cesta. Před konečným rozhodnutím, zda je slogan definitivně hotový, běžte alespoň na chvilku dělat něco jiného, abyste se na text dovedli podívat s odstupem. 

Ač se jedná o pár slov, reklamní slogan je vlajkou vaší firmy, podle níž Vás zákazníci budou poznávat. Uvědomte si to a věnujte proto jeho tvorbě náležitou pozornost. Stejně jako dobrý slogan Vás před potenciální zákazníky uvede v tom nejlepším světle, se špatným heslem pro ně můžete splynout v davu podobných firem, nebo můžete zákazníky dokonce odradit. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!