Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak zvýšit důvěru návštěvníka webu?

Má-li web vzbuzovat důvěru u potenciálního zákazníka, musí mít vlastnosti dobrého obchodního zástupce: Měl by umět jasně prezentovat nabídku, měl by umět přesvědčit o její jedinečnosti a měl by dobře vypadat. Internetová praxe je tvrdá. Běžný uživatel vyčká na stránce zhruba pět vteřin, než se rozhodne, zda na ní zůstane, nebo odejde jinam. Jak to udělat, aby těch pět vteřin vyznělo jednoznačně pro web vaší firmy? 

Webová stránka musí být vždy co nejrelevantnější, musí mluvit jasně a také v nejvyšší možné míře přinášet to, co na ní zrovna návštěvník hledá. Zpravidla se jedná se o konkrétní zboží – jeho obrázek a popis, informaci o cenách, kontakt a otvírací dobu nebo informaci, jak si zboží nebo služby objednat. Nezobrazuje-li stránka výše popsané, musí potenciálního zákazníka ke kýžené informaci dovést alespoň jasně popsaný odkaz.    

Ze stejných důvodů, tedy aby se před návštěvníkem pokud možno vždy otevřela stránka s tou informací, kterou hledal, by měly firmy při tvorbě webu i při plánování PPC (pay-per-click) nebo bannerových kampaní věnovat pozornost také provázání konkrétní stránky s klíčovými slovy. Pokud kupříkladu reklama inzeruje konkrétní nabídku, je nesmysl, aby se po kliknutí na ni objevila úvodní stránka firemního webu namísto stránky se zbožím. 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Někdy podceňovaným, ale rozhodně důležitým prvkem, který může rozhodnout o důvěře či nedůvěře zákazníka je kvalita webových textů. Texty by měly být maximálně věcné, gramaticky i stylisticky správné a rozhodně by neměly působit jako soubor klíčových slov, jak se občas stává.  

Důvěryhodnost firemního webu bude vyšší, vyvarujeme-li se excesů, co se týká nestandardních grafických prvků. Těžko ovladatelné nebo naopak samohybné prvky znejišťují návštěvníka stejně jako chudý web, dělaný bez nápadu a viditelně „na koleně“. Důležitá je také pravidelná aktualizace a průběžná inovace stránek.   

Protože důvěra sílí s komunikací, jedním z využívaných kroků, které přispívají k důvěře webu, je propojení stránek se sociálními sítěmi, resp. vzájemná reklama stránek a profilu firmy na sociální síti. Komunikace se zákazníky na sociálních sítích rozvíjí obchodní vztahy a dává také firmě zpětnou vazbu. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!