Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Firemní web

Doména na internetu

29. 1. 2015

Internetová doména je identifikátor počítače nebo počítačové sítě, které jsou připojeny k internetu.  Příkladem je například www.dargado.cz, www.profispolecnosti.cz a další.  Adresa každé stránky je...

Jak zvýšit důvěru návštěvníka webu?

28. 1. 2015

Má-li web vzbuzovat důvěru u potenciálního zákazníka, musí mít vlastnosti dobrého obchodního zástupce: Měl by umět jasně prezentovat nabídku, měl by umět přesvědčit o její jedinečnosti a měl by dobře...

Jsou vaše stránky použitelné?

27. 1. 2015

Nejsnazší cestou, jak se přesvědčit o použitelnosti webových stránek vaší firmy je posadit k nim někoho, kdo o vašem webu vůbec nic neví a nechat ho provést několik základních úkonů, které obyčejně...

Microsites, proč je vytvářet?

26. 1. 2015

Chceme-li na internetu zviditelnit nějaký konkrétní druh zboží nebo akční nabídku, ideálním řešením jsou takzvané microsites. Jedná se o jednoduchou webovou prezentaci s vlastní doménou. Tyto stránky...

Míra trpělivosti uživatele a jak ji nepřekročit?

25. 1. 2015

Trpělivost a nedostatky webových stránek. Jak spolu souvisí? Když je nedostatků moc, uživatel ztrácí trpělivost a z potenciálního zákazníka se zákazník nestane. Jaké jsou tedy nejdůležitější rady pro...

Navrhování navigace a domovské stránky

24. 1. 2015

Nejste na internetu? Neexistujete! Jak ale vytvořit přínosné webové stránky své společnosti, aby se v nich zákazníci vyznali a aby se na ně rádi vraceli? Úspěšný web by měl mít přehlednou navigaci a...

Návštěvnost webových stránek

23. 1. 2015

V rámci tvorby webových stránek je kromě grafické úpravy důležitým atributem i podpora návštěvnosti. S vznikem a pořízením webových stánek je spojen nějaký konkrétní cíl, který by měl návštěvník...

10 nejčastějších chyb vyskytujících se na webových stránkách

22. 1. 2015

Spolehlivá statistika o tom, které chyby jsou na webu nejčastější, neexistuje. Dají se však pojmenovat chyby, které se často opakují a kterých by se měl tvůrce firemního webu rozhodně vyvarovat. Zde...

Není web jako web aneb kouzlo použitelného webu

21. 1. 2015

Mluví-li se o použitelnosti webu, vybaví se většině lidí především ty stránky, které použitelné nebyly: nepřehledná struktura, nejasně pojmenované odkazy, nepříjemná grafika apod. Slouží-li web k...

Proč mít smysluplný slogan na webu?

20. 1. 2015

Slogan je prubířským kamenem každého reklamního textaře. Platí to pro slogan propagující zboží či službu i pro ten, který se objevuje pod jménem a logem firmy na webových stránkách. Je to nelehká a...

Proč vytvořit webové stránky?

19. 1. 2015

Technologický vývoj posledních let ovlivnil celý svět. Tradiční distribuční cesty postupně ustupují často pohodlnějším a rychlejším řešením současnosti. Kamenné obchody nahrazují e-shopy a jejich...

Registrace domény a zajištění webhostingu

18. 1. 2015

Ze všeho nejdříve je nejnutnější založit a registrovat doménu a následně až pot zakládat vlastní es-hop. Doména a její název musí být v souladu s předmětem podnikání, a měl by být snadno...

Webová prezentace je klíčová i pro vaši firmu

17. 1. 2015

Zakládáte novou firmu a hodláte se s ostatními utkat v boji na život a na smrt? Gratulujeme a přejeme mnoho štěstí. Založit firmu obnáší mnoho záležitostí, na jednu byste však měli myslet hned...

Použitelnost, přesvědčivost a důvěryhodnost webových stránek

16. 1. 2015

Vytvořit perfektní webovou stránku je velice složité a občas se může stát, že i při přechodu do ostrého provozu, se vyskytují chyby. Úspěšnost webových stránek je ovlivňována mnoha faktory, které...

Kdy je projekt tvorby webových stránek úspěšný?

15. 1. 2015

Jak poznáme, že projekt, do jehož realizace jsme se pustili, je úspěšný? Projekt by měl být dodán včas, jeho rozpočet by měl být dodržen a měl by dosáhnout předem definovaných cílů.  Jestliže jsou...

Do kterých katalogů má smysl se registrovat?

14. 1. 2015

Máte své internetové stránky a chtěli byste, aby si je prohlédlo co nejvíce lidí? Pak vám byla jistě někdy nabízena tzv. registrace do katalogů. Má tato registrace smysl, a pakliže ano, do kterých...

Jak se hodnotí internetové stránky?

13. 1. 2015

Ne, teď nemáme na mysli hodnocení toho, jak jsou vaše stránky vyvedené graficky, či jak dobré jsou texty na nich obsažené. Nejdůležitějším kritériem úspěšnosti stránky je vždy jejich návštěvnost....

Proč optimalizovat webové stránky

12. 1. 2015

K úspěšné optimalizaci webových stránek se využívá princip Search Engine Optimazation, optimalizace pro vyhledávače. V současné době více a více rozšiřující se marketingová činnost, kterou nabízí...

Internetové katalogy

11. 1. 2015

Na webových stránkách se můžete setkat s internetovými vyhledávači a internetovými katalogy. Pro správnou a účinnou optimalizaci webových stránek budete potřebovat rozlišovat, co je internetový...

Fultextové vyhledavače

10. 1. 2015

Pod pojmem fultextový vyhledavač si můžete představit určitý druh softwaru, který na internetu hledá webové stránky a různé dokumenty ke stažení na základě zadaných klíčových slov k vyhledávání....

Známkování webových stránek vyhledavači

9. 1. 2015

Jistě vás zajímá, jak vyhledavače vyhodnocují webové stránky. Které považují za důvěryhodné, které méně, a jak jim přiřazují hodnocení? Jednotlivé vyhledavače mají každý zvlášť svůj hodnotící...

Jaký vyhledavač je nejpoužívanější? Seznam vs. Google

8. 1. 2015

V celosvětovém měřítku patří mezi nejvyužívanější vyhledávače v anglicky mluvících zemích právě Google. V České republice byl po dlouhá léta nejoblíbenějším vyhledavačem Seznam.cz, který je...

Jak začít optimalizovat webové stránky pro vyhledavače

7. 1. 2015

Při vytváření webových stránek je dobré mít na paměti, že jsou tvořeny pro zákazníky, uživatele, a k tomuto faktu směřovat uzpůsobení webových stránek. Mechanismus vyhledavačů se mění s jeho vývojem...

Univerzální dotazník pro plán optimalizace

6. 1. 2015

V tomto příspěvku je uvedeno, pro vaši představu, jak by měl vypadat dotazník pro plán optimalizace. Tento dotazník je aplikovatelný na všechny weby, ovšem u e-shopů, specializovaných webů, je vhodné...

On-Page faktory

5. 1. 2015

Faktory, které se vyskytují na webových stránkách, jsou označovány jako on-page faktory. Jsou spojené s webem, a je možné je měnit a ovlivňovat úpravami na webových stránkách. Tyto faktory souvisí...

Analýza klíčových slov

4. 1. 2015

Kvalitní optimalizaci webových stránek je možné provádět pouze za relevantního používání klíčových slov. Zaručený úspěch představuje kombinace podstatných, vysoce vyhledávaných a komerčně zajímavých...

Co je to Long Tail?

3. 1. 2015

„The Long Tail“ se z angličtiny překládá jako dlouhý ocas a značí strategii, pomocí níž jsou tvořena klíčová slova. Volba vhodného klíčového slova by měla být předem promyšlená a měla by postupovat...

Charakteristika obsahové strategie na webových stránkách

2. 1. 2015

Obsahová strategie není považována za optimalizaci pro vyhledavače a ani není součástí on-page faktorů. Tato strategie se zaměřuje na zákazníka, který již web navštívil. Obsah souvisí částečně se...

Off-Page faktory

1. 1. 2015

Na základě kvality těchto faktorů jsou ovlivněny pozice ve vyhledávání. Tyto faktory se nevyskytují přímo na stránce a jsou to vlivy exogenní, působící z vnějšku. Často je autor nemůže ovlivnit, a...

Link Building

31. 12. 2014

Link Bulding můžeme definovat jako webovou obdobu Public Relations. Cílem link buildingu je, aby se na webové stránky co nejvíce odkazovalo. Obdobně cílem Public Relations je, aby se o firmě nebo o...

Metody link Buildingu

30. 12. 2014

Nejlépe je odkaz získat běžnou cestou, o jejíž náročnosti není pochyb. Aby se o webových stránkách psalo a mluvilo, a aby se na ni odkazovalo, měl by být web unikátní, neobvyklý.   Jak získat...

Content Management System – Sytém pro správu obsahu

29. 12. 2014

V běžné mluvě se hovoří o CMS nebo o redakčním systému. Jelikož publikování informací na webových stránkách bylo stále žádanější, bylo třeba častých aktualizací a zásahů do vloženého textu, bylo...

Funkce CMS

28. 12. 2014

Jaké konkrétní funkce má redakční systém? Záleží na tom, jaký redakční systém používáte, ale samozřejmě, že funkce jsou ve všech redakčních systémech velice podobné. Mnohdy se liší jejich zobrazení...

Cena redakčního systému

27. 12. 2014

Redakční systémy, které jsou uživatelům k dispozici, se liší svou kvalitou a cenou. Můžete si pro svou firmu pořídit software, který je zdarma, popř. software, který je placený a komerční. Software...

Redakční systémy – jednotlivé uživatelské úrovně

26. 12. 2014

Redakční systémy využívá drtivá většina webových stránek – zpravodajské servery, online magazíny, online noviny, webové stránky poradenských firem, e-shopy, atd. Uživatelské rozhraní Uživatelské...

Požadavky na neplacený redakční software pro malé a střední firmy

25. 12. 2014

V případě, že si chce živnostník nebo malá firma pořídit neplacený webový software, měly by jeho požadavky splňovat základní kritéria redakčního systému. Malé společnosti mají jednodušší hierarchii...

Jak zhotovit firemní webovou prezentaci?

24. 12. 2014

Jestliže chcete prezentovat stránky vaší firmy či živnosti na internetu, máte v několik možností, jak tuto prezentaci uskutečnit. Hlavní z nich nabízí tento článek. Asi tou...

Čtyři nejlepší redakční systémy zdarma

23. 12. 2014

Pokud uvažujete o redakčním systému a nevíte, jaký si vybrat, v tomto článku naleznete několik rad a tipů o tom, jaký systém si můžete pořídit. Redakční systémy musí být jednoduché k použití, musí...

Dynamický vs. statický web

22. 12. 2014

Jakou webovou prezentaci společnosti zvolit? Je vhodnější dynamický nebo statický web? Odpověď samozřejmě nelze považovat za definitivní, ale je možné ji brát jako doporučení či jakýsi návod,...

Analýza webových stránek

21. 12. 2014

Nejste-li spokojeni s vašimi webovými stránkami, máte dostatek prostředků, jak je změnit, ale nevíte, ze kterého konce začít a ani si nejste jisti, kde ten konec vlastně je. Nabízí se vám využít...

Co má tedy umět ten můj firemní web?

20. 12. 2014

Především prodávat! Ať už nabízím výrobky či služby, pořídím si www stránky pro mojí živnost či společnost pouze v tom případě, že si dokážu představit byť jen jediný případ, kdy zákazník si mne...

Techniky zabezpečení webových stránek

19. 12. 2014

Zabezpečení webové aplikace se odvíjí od zabezpečení komunikačních protokolů, které daná aplikace obsahuje. V následujícím příspěvku se dozvíte, které protokoly se využívají pro zabezpečení...

Na co si dát pozor při tvorbě internetové prezentace?

18. 12. 2014

(1) Na příliš levné nabídky „Hele Pepo, když mi zaplatíš tady dneska útratu, tak já ti zejtra ty stránky spíchnu. Studuju přece Matfyz, tak víš, že sem machr přes počítače..“ Stránky za...

Výtvarná kreativita při tvorbě webu

17. 12. 2014

Základní prací webmasterů a designerů (při tvorbě internetových stránek) je snaha o naplnění webových stránek takových způsobem, aby je lidé nebrali jen jako textové editory se spoustou čísel a...

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!