Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jádrem sdělení musí být nějaká novinka

Pokud chce firma v očích veřejnosti vypadat jako kvalitní, cílevědomá a schopná, musí také podávat médiím ty informace, které nikoho nebudou odrazovat a zejména nudit. Vzbudit zájem médií je složitá záležitost, ale kvalitní PR manažer by ji měl dobře ovládat. Musí disponovat určitou dávkou vtipu, nápadů, vynalézavostí a hlavně originalitou a profesionalitou. PR manažeři musí vědět, co mají médiím sdělit, kdy jim ty informace mohou sdělit, jakou cestou a jakým způsobem je podat a zejména musí vědět proč jim informace sdělovat. Tímto postupem mohou PR manažeři v médiích vzbudit pocit důvěry a neodradí je informacemi, které nejsou zajímavé a čtenářům nic neřeknou.

Proto jádrem každého sdělení musí být nějaká novinka. Ta, která veřejnost osloví a poskytne jim zajímavé informace. Obecně se říká, že novinkou jsou taková sdělení, která by se neměla z vnitřní struktury firmy dostat na světlo (na veřejnost). Samozřejmě pro čtenáře je zajímavé nějaké negativní sdělení, které v sobě ukrývá spoustu emocí.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Správný PR manažer (firemní komunikátor) musí umět nabídnout novinky. Musí dokázat také ze starší (ale zase ne moc staré) informace vytěžit pro firmu maximum. Tato osoba by také měla zdůrazňovat, že novinky (ať už se jedná o nový produkt, zavedení nového výrobního systému, nabídka pracovního poměru novým zaměstnancům) nejsou strukturovány jen na firmu, ale přináší i přínos „pro celou zemi.“ To znamená, že novinky by měly přinášet širší rozměr.

Pro firmu je výhodné, když přijde s nějakým nápadem jako první a „pustí“ ho do médií. Například jedna kosmetická firma nechala své výrobky procházet atestem a tak si získala spoustu klientů, kteří si její výrobky kupovali, aniž by měli strach, že jejich kůže může být zničena špatnými výrobky (krémy). Firma jednala na základě svého rozhodnutí. Poté ji začaly kopírovat i jiné firmy, ale tato kosmetická firma přišla na trh s novinkou a podala ji také médiím. Proto se ostatní firmy již s tímto „okopírovaným“ nápadem na trhu neuchytly (Toto je uvedeno pouze příkladem!). 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!