Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak vybrat nejlepšího copywritera?

Magie slov- jak zaujmout?

V čem se skrývá kouzlo úspěšných článků? Sloganů, které zaujmou na první pohled? Základní otázka, kterou řeší všichni podnikatelé. Jak začínající tak ti zkušení. Nutno podotknout, že mnohdy i velmi úspěšné firmy mají ve sloganech, či jiných článcích reprezentujících jejich firmu pravopisné chyby.  O stylistice nemluvě. Proto jsem se rozhodla zaměřit se právě na tohle téma. Slyšeli jste někdy o copywriterech?

Na co je copywriter vhodný?

Člověk zabývající se texty Vám pomůže zvednout úroveň firmy. Dnes má skoro každý podnikatel své webové stránky. Samozřejmě většina nemá čas pořád přidávat nové příspěvky, a také ne každý disponuje spisovatelským umem. Pokud pravidelně na svůj web dáváte příspěvky, šplhne si v žebříčku vyhledávačů na vyšší místo. Zadejte tuto práci specialistům, pro které to není problém.

Copywriter by měl umět:

1.    Přizpůsobit se požadavkům zadavatele

2.    Ovládat stylistické útvary

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

3.    Bezchybný pravopis

4.    Být originální, kreativní

5.    Texty pro web, newslettery, propagační materiály, slogany, bulletiny, tiskové zprávy, PR články a reklamní texty, inzeráty a korektury

Správný textař by měl mít chuť do psaní, práce by ho měla bavit a neměla pro něj být povinností. Důležitá je empatie, tedy vcítit se do role čtenářů, pro které je příspěvek určen. Znalost SEO může být výhodou, ale taky naopak může článku uškodit. Uškodí, pokud se slova či slovní spojení užívají přespříliš, nebo nevhodně.

Kde získat copywritera?

Můžete navštívit stránky, které se zaměřují na jazykové služby a zadat poptávku. Někteří textaři mají i své vlastní stránky či blogy.

Podle čeho vybírat?

První, co napadne každého je zeptat se copywritera na reference. Jenže, spousta začínajících textařů má kvalitnější a hlavně originálnější vyjadřování než mnozí zaběhnutí textaři. Práce se jim ještě neomrzela a taky si neúčtují vysoké částky. Nejvhodnější je, zadat copywriterům ukázkový článek a na základě něj se rozhodnout. Tak budou mít všichni rovné podmínky a vy větší přehled. Cena za normostranu se pohybuje od 50 Kč – 200 Kč v průměru. Můžete ovšem najít i textaře, který napíše článek za méně peněz. Jedná se většinou o studenty a také o ty, kteří potřebují nahnat někde reference. Samozřejmě, pokud nechcete riskovat s někým, kdo nemá ještě dost zkušeností a najmete si nějakou „kapacitu“ počítejte s vyššími cenami. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!