Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Emailová reklama – nezbytnost PR

Pravidelná komunikace se zákazníky hraje v budování vztahů velice důležitou roli. Zaslaný email vypovídá základní obraz o kultuře společnosti, která ho poslala. Tento fakt by si měla každá společnost uvědomit. Předně by si měla ujasnit, jaký druh emailu chce klientům zasílat, a následně jej uzpůsobit dle svých požadavků a vizí.

Emailing je využívaný pro komerční sdělení – reklamu na daný výrobek, na akční slevu, soutěž či pozvánku na konferenci. Těmito komerčními zprávami společnost podporuje vztahy se zákazníky, ale zároveň vstupuje do rizika ohrožení tohoto vztahu. Tento druh propagace udržuje produktové značky a korporátní značky, a všeobecně bychom mohli říci, že tato emailová sdělení pomáhají budovat značku.

 

Jak napsat email

Jak bude email napsán, to ovlivňuje image celé společnosti v očích veřejnosti. Email by měl být komponován dle cílové skupiny a dle sdělení, které zákazníkům přináší. U formálního sdělení by měl být vážný, zdvořilý, suchý a obchodně laděný. U společnosti, která se zabývá zábavou, by měl být přátelský, vtipný, zajímavý a poutavý.

 

Předem byste si měli určit jakou strategii a jakou image budou vaše firemní propagační emaily představovat, a po celou dobu této propagace by měly být konzistentní.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Tato emailová komunikace by měla být využita s rozvahou a přiměřeně. Při správném využití bude mít velice dobré účinky.

 

Jaká jsou pozitiva emailové reklamy?

  • Emailová reklama působí přímo na příjemce

  • Odesílatel je schopný přesně určit cílovou skupinu

  • Díky určení cílové skupiny můžete uzpůsobit zasílání emailů a jejich textů přímo na základě preferencí adresátů

  • Adresát může na email odpovědět a komunikovat tak se společností

  • Tato reklama je velice levná a při dobrém provedení i účinná

Jaká jsou rizika emailové reklamy?

  • Pokud se v seznamu objeví lidé, kteří tuto reklamu nechtějí zasílat, okamžitě je ze svého mailing listu vyřaďte, jinak budou vaše emaily považovat za spam, a to pro vaši společnost bude jen na škodu.

  • Jestli-že email bude formován nevhodně nebo špatně, můžete zničit dlouhodobě budovaný vztah.

Odpovědi na zaslané emaily jsou také známkou kvality a profesionálnosti komunikace společnosti, za kterou zodpovídá PR oddělení. Odpovědi jdou ruku v ruce se zasíláním reklamních e-mailů. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!