Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Webináře

Pojem webinář pochází ze spojení slov „webový seminář“ a poprvé se začal používat začátkem 21. století. Člověk účasten na webináři nepotřebuje žádné zvláštní hardwarové a softwarové vybavení. V současné době se webináře používají v největší míře pro předání přínosných informací nebo také představení společnosti, produktu a služby. 

Při webinářích probíhá komunikace oběma směry a největší výhodou je, že umožňuje plné zapojení všech účastníků. Účastníci webináře mají možnost přímé komunikace s přednášejícím pomocí chatu, hlasu a videokamery.    Prostřednictvím webináře můžete jednak vzdělávat své odběratele a zákazníky v oblasti internetového marketingu. Vzdělávání v online marketingu je prospěšné pro všechny strany. Vy se dozvíte, jaké informace jsou klienty žádané, v čem nemají jasno a naopak s jakými znalostmi disponují. Klienti získají informace, co všechno mohou od kampaně očekávat a pomůže jim to pochopit, jaké aspekty jsou důležité pro její maximální účinnost.   A dále pak vzdělávat své zaměstnance a to jak osobně či prostřednictvím najatého lektora (odborníka na dané téma). A to v oblastech počínaje od řízení podniku, přes práci na PC, přes změny v účetnictví, ve vládních zákonech až k práci s lidskými zdroji. Oblast témat webinářů je prakticky neomezená. Lidé se učí celý život.   Webináře mohou firmám, institucím i nezávislým profesionálům sloužit jako marketingový nástroj pro představení produktů či služeb. Tento způsob propagace výrobků či služeb není oproti ostatním metodám tak agresivní a zákazníky je lépe přijímán. Spočívá v tom, že firma nabídne bezplatnou vzdělávací přednášku na téma, kterým se zabývá. A v závěru webináře představí účastníkům své produkty či služby a vyzve je ke konkrétní akci. Webináře mohou sloužit i jako prostředek k prezentování názorů, pořádání rozhovorů a diskuzí.   

Výhody: 

  • úspora času 
  • úspora finančních nákladů za cestovné
  • informace nabyté z pohodlí kanceláře či domova     
  • nízké náklady na provoz a vysoká návratnost investice
  • spolehlivý nástroj pro tvorbu nových kontaktů a upevnění těch starých 
  • možnost okamžité zpětné vazby na prezentovaný produkt či službu
  • efektivní a rychlý způsob, jak oslovit tisíce lidí v rámci státu, kontinentu či světa
 

Nevýhody:

  • obtížná možnost diskutovat s ostatními o jejich pracovních zkušenostech 
  • omezené možnosti při navazování osobních pracovních nebo přátelských kontaktů
 

Podmínky: 

  • počítač se základním softwarem
  • připojení k internetu
  • sluchátka 
  • videokamera (není nutná) 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!