Právě se nacházíte: Domovská stránka Provoz firmy Marketing Balení a značení výrobků
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Balení a značení výrobků

10. 09. 09:14

Balení

Obal výrobku může hrát velmi důležitou roli při prodeji celého produktu. Samozřejmě je nezbytné rozlišovat, zda se jedná o produkty, které potřebují obalem zvýšit svou produktivitu. Spousta podnikatelů, obchodníků považuje balení výrobku za součást celé jejich výrobkové strategie.

Obal ale neznamená, že je výrobek zabalený do barevného papíru. Balení produktu prochází celou řadou činností. Navrhováním obalu a krabic, do kterých se výrobek bude uskladňovat, popisem produktu na obal, logo a řadou dalších činností.

Existují materiálové úrovně obalu:

  • Primární balení – například tuba, do které se nanese krém.
  • Sekundární balení – krabička, ve které je tuba s krémem uchována.
  • Přepravní balení – do této úrovně se mohou zařadit obálky s výztuží, ve které se výrobky přepravují.

Obal může také představovat velmi mocný konkurenční předpoklad k prodeji stovek kusů výrobku. Jde o propagační prvek výrobce. Pro správný výběr dobrého obalu je zapotřebí spousta rozhodnutí a správná výrobková strategie. Součástí všech rozhodnutí musí být také vytvoření koncepce balení. Ta by měla obsahovat informace o samotném obalu. Co obal pro výrobek znamená, čím ho upřednostňuje a vyzdvihuje proti ostatním produktům. Management firmy musí zvažovat také ostatní paramenty, které jsou umístěné na obalu – název, logo, text, datum spotřeby, váha, obsah, složení, datum výroby, výrobce, dovozce, návod k použití, čárový kód, zda se jedná o ekologický výrobek, odpovědnost za kvalitu, infolinka, doporučená denní dávka, jakost, design a ostatní. Samozřejmě vše záleží na druhu výrobku.

Značení

Značení je také velmi důležitou součástí výrobku. Jedná se o tištěné informace o daném produktu, které je nalepeno přímo na obalu. Může být také jen přiloženo pod obalem výrobku. Díky tomuto značení musí spotřebitel identifikovat daný produkt nebo značku firmy. Značením může být také popsán samotný výrobek. Management firmy ale musí počítat s tím, že každé značení produktu se bude muset časem obměnit.

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...