Právě se nacházíte: Domovská stránka Provoz firmy Marketing Komunikace se zákazníkem – telemarketing
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Komunikace se zákazníkem – telemarketing

22. 07. 18:42

Jednou z forem komunikace firem se svými zákazníky je také telemarketing, který slouží nejenom k získávání zákazníků, přesvědčování, ale také k informování o nových produktech či službách. Samotná telemarketingová kampaň má hned několik kroků bez nich se komunikace s vašimi zákazníky neobejde. Každý z těchto kroků v sobě skrývá nejenom pozitivní hlediska, jež mohou zákazníky přilákat, ale i tak negativní, která vám je mohou pomoci ztratit. Zároveň ztrátu zákazníku v předchozím kroku nelze nahradit v krocích následujících.

Co všechno potřebuji pro správný telemarketing?!

Mezi zmiňované kroky k úspěšnému telemarketingu patří: volba databáze, komunikační skript, výběr a školení operátorů, pilotní projekt, průběžné hodnocení a optimalizace, závěr a celkové zhodnocení kampaně. K těmto konkrétním bodům ještě patří například i cíle spoluurčující úspěch kampaně nebo i další kroky.

Na co si dát pozor a co bedlivě určit?

Na rozdíl od ostatních forem komunikace, které firmy mohou využívat, se v telemarketingu používají zcela odlišné termíny. Důležité je se zaměřit na počet dovolaných zákazníků, počet vytvořených rozhovorů, ale i počet odmítnutých zákazníků. Všechny tyto informace jsou prospěšné pro výsledný počet zákazníků a konečný efekt celé propagace jednotlivých produktů a služeb. Nedílnou součástí je také databáze, jež vám pomůže zjistit celkový počet odběratelů a nabídne vám jejich seznam. Tu však musíte postupně upravit, než dostanete finální čistou databázi, která je použitelnou pro operátory. Komunikační skript vám zajistí skvělý běh kampaně a celé telemarketingové spolupráce. V případě, že komunikační skript bude nedostatečně vytvořený, celková response může být o poznání menší. 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...