Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Clienting

Dnešní doba je hyperrychlá, dynamická. Proto faktory, které určují dnešní úspěch, jsou štěstí, náhoda, riziko, nápad. To, co platilo dnes, zítra už platit nemusí.

Clienting poukazuje na to, že klasický prodej by se měl nahradit manažerskými vztahy. Tzn. začneme vytvářet vzájemně výhodné zákaznické sítě.

 

Například dříve obchodní řetězce lákaly zákazníky slogany: „Odebírejte od nás zboží, nakupujte. Vše je pro vás výhodné. Ale dnes je slogan jiný: „Pojďte k nám. Vše je pro vás výhodné. Zapojíme vás do partnerství se všemi firmami a zákazníky. Budete s vámi budovat síť vztahů.“

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

To, co spojuje firmu se zákazníky, je produkt, služba, informace, internetové stránky, časopisy, výstavy, event marketing (speciální akce, mimořádné služby).

 

Aby dokonalá firma podnikatele byla v budoucnosti úspěšná, měla by změnit své myšlení. Nemyslet si, že klid je nejlepší a nepouštěním se do riskantních plánů nic nezhoršíme (ale zároveň to nepřinese zisk nebo lepší image). Clienting říká, že chaos a neklid začíná být „denním chlebem“, ale ještě to některé firmy nepochopily. Lidé – zákazníci - se chovají někdy i nepřirozeně. Například šetří v hypermarketech, ale kupují si drahé hodinky značky Rollex. Velmi důležité je, aby podnikatelé udrželi zdravé jádro své firmy. Na ostatní projekty a další aktivity firmy si mohou najímat jiné firmy. Důraz je také kladen na Corporate Identity. Jde o celkový obraz společnosti v myslích důležitých osobností – zákazníků, investorů, zaměstnanců.

 

Základem úspěšného fungování každého podniku, jsou schopní pracovníci. Je jich málo, ale hledat je musí manažeři (podnikatelé) všude. V clientingu je výhodnější mít zájmové skupiny zákazníků než luxusní produkt. O těchto skupinách by měl podnikatel vědět vše, znát jejich potřeby a splnit jim jejich přání.

 

Motivovat své zaměstnance. Už ne penězi (v dnešních firmách jde toto velmi těžce), ale smyslem práce, plnění vzrušujících úkolů. Naučit je pracovat kvůli naplnění smyslu života, ne kvůli obživě.

 

Dát zákazníkovi důvěru a partnerství. Propojit firmu se zákazníkem. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!