Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Literatura, ze které lze čerpat znalosti o marketingu

Marketing je důležitou součástí podnikání. Ať už jste jej studovali, studujete či se mu věnujete samostudiem, je důležité čerpat stále nové a nové informace. Jde totiž o obor, který se neustále mění a vyvíjí. Samozřejmě je třeba sledovat odborné časopisy, pomoci vám ale také může vhodná literatura.

 

Začínáte?

Jste na poli byznysu nováčkem a rozkoukáváte se? Pak vám pomůže kniha První kroky v podnikání. Její obsah je sestaven z příběhů vycházejících ze skutečné praxe. Získáte informace o tom, jak můžete mít úspěch, získat své zákazníky i odlišit se od konkurence.    První kroky v podnikání: jak si Maruška otevřela obchod s jahodami / Martina Václavíková; [il. Miroslav Kubánek]. – 1. vyd.. – Brno: BizBooks, 2012. 112 s. ISBN 978-80-265-0013-1.  

Nerozumíte?

Ano, marketing se jen hemží cizími slůvky a názvy. Máte s nimi problém? Nezoufejte a pořiďte si Velký slovník marketingových komunikací. Ten vám pomůže poznat více než 1 000 hesel z oblastí jako jsou PR, reklama, marketingu atd.   Velký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv. – 1. vyd. – Praha: Grada Publishing, 2012. 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.  

Philip Kotler

Toto jméno musí znát každý pravý „markeťák“. Jde o jednu z nejdůležitějších postav současného marketingu. Jeho odborné publikace vám pomohou proniknout do tohoto světa, zorientovat se v něm, a pokud budete skutečně pilní, naučí vás jej správně používat v praxi.   V češtině si můžete přečíst:   
  • Marketing v pohybu,
  • Marketing v otázkách a odpovědích,
  • Marketing management,
  • Marketing podle Kotlera,
  • Marketing od A do Z,
  • Inovativní marketing,
  • Marketing,
  • 10 smrtelných marketingových hříchů.
 

Učený z nebe nespadl

Nezapomínejte, že i u studia marketingu je třeba začít postupně. Pokud jste tedy zcela na začátku, nečtěte náročné odborné publikace pro ty, kteří jsou v tomto oboru jako ryba ve vodě, a jen si chtějí rozšiřovat obzory a sledovat vývoj. I zde platí, že stavět lze jen na pevných základech. Nebojte se tedy do ruky vzít třeba Marketing pro začátečníky, který vás do celé problematiky pomalu (ale jistě) zasvětí. Dozvíte se například o segmentaci trhu, postupech marketingového řízení a výzkumu nebo jak pracovat s marketingovým mixem.   Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret. – 3., aktualizované vyd. – Brno: Edika, 2012. – VIII, 184 s. – Vyd.: Albatros Media. ISBN 978-80-266-0006-0.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!