Právě se nacházíte: Domovská stránka Komerční sdělení Kdo se stal Marketérem roku 2015?
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Kdo se stal Marketérem roku 2015?

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Tato událost probíhala již pojedenácté pod patronací Philipa Kotlera, světového guru marketingu.

Marketing musí být součástí strategického týmu

Kotler českým marketérům letos mj. napsal: „Nejlepší marketing je víc než taktika prodeje, neboť předchází vlastnímu vývoji produktů. Marketéři pomáhají firmám v procesu rozhodování, na které trhy se mají zaměřit a jaké produkty a služby tam nabízet. V případě, že se marketéři na těchto rozhodnutích nepodílejí, ale daná firma je pouze požádá o pomoc při prodeji toho, co  dělá, ochuzuje ve výsledku taková firma sama sebe. Marketing musí být součástí strategického týmu, protože právě marketing má k dispozici velké znalosti týkající se potenciálních zákazníků a jejich skutečných potřeb včetně toho, co jsou ochotni za řešení těchto potřeb zaplatit.“

Soutěž o modrého delfína

Česká marketingová společnost vyzývá každoročně odbornou marketingovou veřejnost, aby upozornila na ty nejaktivnější, nejmoudřejší a nejprogresivnější marketéry, kteří si krásného modrého delfína zaslouží.  Hodnotitelská komise pod dlouholetým vedením prof. Gustava Tomka má pokaždé těžký úkol, protože uchazečů je mnoho, modrý delfín je jen jeden. Na ostatní kandidáty pak čeká škála specializovaných zlatých, zelených a růžových delfínů, které následují malí (pouze velikostí, nikoliv významem). 

Miroslav Bobek nejlepším marketérem roku 2015

Na slavnostním vyhlášení 19. května 2016 v Divadelním sále Klubu Lávka byli oceněni nejschopnější marketéři minulého roku. Vítězem hlavní ceny letošního ročníku se stal ředitel Zoologické zahrady hl. m. Prahy, Miroslav Bobek. Pod jeho vedením se trojská zahrada loni umístila na 4. místě nejoblíbenějších zoologických zahrad světa dle žebříčku TripAdvisor a navštívilo ji 1 milion a 318 tisíc návštěvníků. Obhájila tak místo největšího turistického lákadla hlavního města, v roce 2014 zaznamenala historický rekord v návštěvnosti. Miroslav Bobek  při řízení takto velké instituce vydává monografie „ze zápisníku ředitele", letos pokřtil již třetí knihu s názvem Trojský lev, a je aktivní i na sociálních sítích.

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...