Právě se nacházíte: Domovská stránka Komerční sdělení 5 zaručených tipů, jak rychle nabrat svalovou hmotu
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

5 zaručených tipů, jak rychle nabrat svalovou hmotu

Chcete se zbavit nevzhledného pivního pupku? Pokud jste na prahu třicítky, připravte se na to, že svaly se vám budou budovat s postupem času daleko obtížněji a hladina testosteronu naopak začne pomalu klesat. Pozor byste si měli dát i na zvýšenou hladinu krevního cukru, která brzdí produkci hormonů a spouští ukládání tuků. Ve skutečnosti i něco tak zdánlivě neškodného jako je sušenka nebo pár chipsů navečer vám mohou narušit vaše úsilí při budování svalové hmoty.

1            Chce to dostatek proteinů

Proteiny tělu slouží jako klíčová surovina k opravě denního poškození tkání, například po vydatném tréninku. Pro představu, tělo v takové fázi potřebuje vyměnit krvinky každých sto dní a takto velký obrat krevních buněk samozřejmě potřebuje dostatek paliva.

Bohatá na bílkoviny by pro vás proto měla být zejména snídaně a to ideálně půl hodiny až hodinu po probuzení. Ideální na nastartování spalování je řecký jogurt, tvaroh či bobulové ovoce, ale také například vejce a ovesné vločky.

2           Doplňujte vlákninu

Vláknina, stejně jako bílkoviny a tuky, vás zasytí a zpomalí vstřebávání cukru do krevního řečiště. Díky ní budete mít zdravé trávení a snížíte svou hladinu cholesterolu. Denní doporučená dávka je asi 25 gramů, ve vašem jídelníčku by se proto měly objevit zejména jablka, fazole a ořechy. Na vlákninu je rovněž velice bohatá quinoa.

a01

3           Co nejvíce se vyhněte alkoholu

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak zhubnout a zároveň zefektivnit nabírání svalové hmoty je omezení, případně celková eliminace alkoholu. Tak třeba takové pivo má jednu z nejvyšších glykemických hodnot mezi nápoji a rovněž víno v sobě ukrývá nadbytek cukru. Jeden nebo dva poháry párkrát do týdne nebudou problém, ale je třeba tomu přizpůsobit své ostatní zvyky. Zdravější strava a více cvičení by měly stačit.

 

4           Nepodceňujte doplňky stravy

Pro správný růst svalové hmoty je důležitý i přísun vitamínů a minerálů, zejména pak pískavice řeckého sena a hořčík. V tomto směru vám nejvíce pomohou vybrané doplňky stravy, Vedle vysokého obsahu bílkovin je navíc semeno pískavice řeckého sena velmi přínosné i pro svůj pozitivní vliv na libido.

 

5           Dostatečně odpočívejte a hlídejte si hladinu testosteronu

Svaly vám nezačnou z ničeho nic růst v posilovně, ale až po cvičení samotném, během odpočinku. Nebudete-li během nabírání svalové hmoty dostatečně spát, tedy 7-8 hodin denně, může vaše snaha během cvičení přijít zcela na zmar.

Klíčovým faktorem pro schopnost těla budovat svalovou hmotu je i hladina testosteronu v těle. Po dosažení 30-ti let mužům hladina testosteronu začne přirozeně klesat, proto je potřeba se proti tomuto úbytku bránit určenými potravinovými doplňky. Nejen, že začnete rychleji nabírat svalovou hmotu, ale můžete se tak i vyhnout ostatním negativním vlivům, které s sebou klesající hladina  testosteronu přináší.

 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...