Právě se nacházíte: Domovská stránka Komerční sdělení Jak správně vybavit nově otevřenou prodejnu?
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Podnikejsnadno.cz

Jak správně vybavit nově otevřenou prodejnu?

Zařídit novou prodejnu nebo zmodernizovat starou není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Je potřeba zohlednit celou řadu faktorů, které zařídí, že bude prodejna správně uspořádaná, bude mít dostatek prostoru pro zboží a prodej byl maximálně efektivní. My jsme pro vás připravili základní kroky, které vám zařizování usnadní.

a10

 

Rozhodněte se, jak budete zboží prodávat

Při zařizování nové prodejny i staré prodejny, která se bude modernizovat je nutné rozhodnout a způsobu prodeje. Podle tohoto faktoru se pak odvíjí celé organizačně-technické vybavení prodejny. Majitel tak musí rozhodnout, jestli se zboží bude klasicky, tedy přes jednu kasu a nebo položkovým způsobem. 

Nejvíce využívané jsou pokladní systémy a využívání čárkových kódů. Těmi se všechno zboží označí a díky systému má pak prodejce dokonalý přehled o prodeji, stavu zboží o struktuře prodaného sortimentu.

 

Rozhodně využijte firmu

V případě zařizování nové prodejny by neměl majitel spoléhat pouze a své zkušenosti a znalosti, ale měl by využít služeb profesionálů, které se zabývají vybavením interiérů prodejen. Důležitá je vzájemná spolupráce firmy a prodejce, jedině tak se dosáhne příjemného prostředí prodejny. 

Firma vám pomůže vybrat funkční zařízení, jako prodejní regály nebo pulty, navrhne rozmístění vybavení tak, aby mělo zboží i zákazníci dostatek prostoru. Firmy mohou dodávat jednotlivé komponenty a další příslušenství nebo vybaví prodejnu “ na klíč”. To znamená, že se postará o návrh i samotnou realizaci.

 

Co v prodejně nesmí chybět

Univerzální odpověď na to, jak zařídit prodejnu je prakticky nemožná. každé zboží vyžaduje jiné umístění a zacházení. Ale je pár společných prvků, které každá prodejna mít musí. Je to již zmiňovaný prodejní systém, a k němu odpovídající hardware a software, ale také technika sloužící na identifikaci zboží. Běžná prodejna potravin my měla mít:

 

Ideální jsou univerzální regály

Univerzální regály jsou vhodné pro malé obchodní jednotky a je možné je sehnat v několika provedeních, Nejčastějšími jsou regály do obchodu přístěnné, oboustranné, rohové, ale také regály umístěné do prostoru. Univerzální regály je možné doplňovat o jednotlivé komponenty, jako police, háčky nebo různé boxy.

a11

 

Chladící vitríny

Pokud si budete zařizovat prodejnu s potravinami nebo jiným zboží, které má omezenou dobu spotřeby nebo potřebuje být v chladu, bez chladících vitrín se neobejdete.  A nejen bez nich, ale také bez chladících boxů, ledniček a podobně. Chladící vitríny mohou být přístěnné, ale také určené do prostoru. Vybírat můžete chladící vitríny obslužné.

 

Zařízení pro pultový prodej

Tímto zařízením se myslí pulty na prodej masa, masných výrobků, salátů, sýrů a podobně. V tomto případě je také důležité, mít pultové regály vybavené obchodní vahou, které bude tisknout účtenky nebo etikety s čárovým kódem. Součástí pultů tak musí být váha, vážící systémy, pokladní boxy a obchodní software.

 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...