Právě se nacházíte: Domovská stránka Hydepark Interview s Milanem Matějů, manažerem pojišťovny MetLife
Získejte radu od našich odborníků zdarma!
<
Petra Vitinová
Petra Vitinová
založení společnosti
Petra Vitinová
založení společnosti
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Aleš Krabs
Aleš Krabs
tvorba webu
Aleš Krabs
tvorba webu
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

Robert Knotek
Robert Knotek
internetový marketing
Robert Knotek
internetový marketing
Zaslat dotaz
Máte dotaz na našeho odborníka?

Zeptejte se nyní a dostanete odpověď zdarma!

>

Interview s Milanem Matějů, manažerem pojišťovny MetLife

22. 10. 11:49

Přemýšlíte o novém kariérním impulsu? Zkuste práci u MetLife

Milan Matějů, Sales Support and Training Manager, MetLife

 

Můžete nám přiblížit, jak v MetLife pojišťovně probíhá školení nových pojišťovacích poradců?

Všem nováčkům poskytujeme široce koncipovanou adaptaci, zdaleka nejde jen o vzdělávací školení. Tréninkový systém MetLife v sobě propojuje jednotlivá školení se zaměřením na dosažení konkrétních cílů a postupné získávání různých odměn a bonusů. Tento systém zvyšuje zájem poradců úspěšně absolvovat všechna školení a kromě dovedností a znalostí získat také celou řadu benefitů. 

Můžete být konkrétnější? Co může nový poradce na školeních získat?

Tím nejcennějším jsou vždy právě nové znalosti, dovednosti a naše osvědčené know-how. Pokud to vše poradce úspěšně aplikuje v praxi a postupně plní všechny své cíle, může během prvních týdnů a měsíců tréninku získat celou řadu užitečných bonusů. Například koženou aktovku a diář, voucher na nákup notebooku či tabletu apod. Oblíbeným benefitem je i tzv. „car branding“ program, ve kterém poradce získává příspěvek na pořízení a provoz automobilu ve výši až 6 000 Kč měsíčně, včetně pořízení bezplatného firemního polepu.

 

Jaké znalosti by měl nový poradce mít, než nastoupí do školícího programu MetLife?

Co se týká prvotních znalostí, je třeba získat tzv. odbornou způsobilost danou zákonem, což v podstatě obnáší seznámit se s legislativou v pojišťovnictví a s naším nejprodávanějším produktem. Nový poradce se takto vzdělává ve své domovské agentuře, přičemž klíčovou roli hraje jeho manažer, který je zároveň i jeho „osobním trenérem“ po celou dobu kariéry u MetLife.   

Jak dlouho zpravidla trvá, než nový poradce získá své první klienty?

Díky každodenní podpoře ze strany domovské agentury a motivačnímu adaptačnímu systému je to většinou otázka několika málo týdnů, ti nejšikovnější poradci získávají své první klienty i pár dnů po ukončení vstupního školení. Naše dlouhodobé statistiky říkají, že 65 % nových poradců získá své první dva až tři klienty již během prvního měsíce práce. Rychlost získávání nových klientů jde ruku v ruce se snahou daného poradce a jeho ochotou učit se nové věci. Toto pravidlo ostatně platí po celou dobu jeho práce, ne jen během prvních týdnů a měsíců.

Doteď jste zmiňoval především zaškolování nových poradců a podporu ze strany firmy v jejich začátcích. Co se děje například po prvním roce práce? Čeká poradce ještě nějaká podpora a nová motivace?

Od druhého roku se pro poradce naplno rozvíjí systém odměňování. Poradce, který svým klientům poskytuje prvotřídní servis a spolupracuje s nimi dlouhodobě, si postupně může vybudovat zajímavý a trvalý příjem. Po prvním roce v naší firmě má poradce možnost vstoupit do tzv. „Věrnostního (penzijního) programu MetLife“, ve kterém si část svého měsíčního příjmu „spoří na důchod“ a MetLife k tomu každý měsíc přidá příspěvek ve stejné výši. Zjednodušeně řečeno, pokud si například poradce odkládá na penzi 5 % ze svého příjmu, dalších 5 % k tomu dostane od nás. MetLife zakládá svůj vztah k poradcům na partnerství a čím déle toto partnerství trvá, tím více benefitů a podpory MetLife svým poradcům dává.

Milan Mateju

Pojišťovnictví je navíc obor, který se v posledních letech dynamicky rozvíjí a je ovlivněn i moderními technologiemi, takže naši poradci se skutečně nenudí a neustále se učí něco nového. Letos jsme například spustili novou aplikaci eModel pro tablety a notebooky, která nám zanedlouho umožní sjednávat životní pojištění on-line a téměř veškerá komunikace mezi klientem, poradcem a pojišťovnou bude pouze elektronická, bez nutnosti papírování a uchovávání tištěných dokumentů.

Co byste vzkázal těm, kteří o práci poradce u MetLife uvažují?

Říká se, že když člověk něco nezkusí, tak nikdy nezjistí, o co přišel. Pokud tedy právě o nějaké změně ve svém pracovním životě přemýšlíte, možná je čas položit si otázku „O co můžu přijít, když to nezkusím?“. Zkuste se sami zeptat našich úspěšných poradců, o co by oni přišli.

Pokud máte zájem dozvědět se o práci v MetLife více, navštivte webové stránky MetLife nebo rovnou kontaktujte oddělení náboru prostřednictvím e-mailu kariera@metlife.cz

 

Líbí se Vám článek?
Výhody pro Vás
1
Možnost pokládat dotazy odborníkům a jejich odpovědi přímo Vám zdarma!
2
Veřejný profil Vás nebo Vaší firmy na podnikátorovi zdarma!
3
Velké množství slev na služby Podnikátora!
4
Užitečné informace e-mailem z témat, které si sami nadefinujete!
Registrovat se cca 30 vteřin
Ke stažení

Zpracovávám...